Monday, October 12, 2009

Tambahkan pengetahuan anda....

Dapatkan segera koleksi penulisan Tn Haji Ismail Hj Ahmad seperti buku NIAT, TERAPI & DARAH TINGGI, JAWI MEDICAL HERB 1 dan JAWI MEDICINAL HERB 2 di Cawangan Kemaman..

1) JAWI MEDICINAL HERB 1 & JAWI MEDICINAL HERB 2

JAWI MEDICINAL HERB 1
HA:RM 20.00
HP:RM 25.00

JAWI MEDICINAL HERB 2
HA:RM 18.00

Buku ini bertujuan untuk membangkitkan kembali tradisi perubatan di kalangan kaum muslimin dan ia juga adalah suatu sistem perubatan yang bersumberkan pada unsur ilmiah dan ilahiah.

2) NIAT



HA: RM7.00

Risalah ini membicarakan persoalan niat yang hadir dalam hati seseorang apabila ingin memulakan sesuatu pekerjaan. Di sinilah amalan itu diberi penilaian oleh Allah SWT sama ada ianya menjadi amal kebajikan ataupun menjadi debu kering yang ditiup angin sedangkan ia tidak mendatangkan apa-apa keuntungan di akhirat kelak.

3) DARAH TINGGI & TERAPI HERBA

HA: RM5.00

Buku ini membincangkan tekanan darah tinggi yang sentiasa berlaku dikalangan kita. Disini HPA menawarkan satu alternatif pengubatan herba untuk merawat penyakit yang kian berleluasa ini.

4) SURAH YASSIN & BACAAN AL-MATHURAT

HA: RM3.00

Dari awal lagi HPA telah mengamalkan bacaan surah yasin dan Al-mathurat pada setiap hari, oleh itu, marilah sama-sama kita turut mengamalkannya sebagai amalan harian kita sebelum memula kerja kita sehari-harian.

No comments: