Wednesday, September 24, 2008

Para Pejuang HPA Kemaman


Kelab HPA Kemaman telah ditubuhkan pada awal tahun ini. Kelab ini diterajui oleh Hajjah Fainah Mat dibantu oleh Haji Zakaria Mohammad dan tidak lupa juga Yang Berhormat PJS Ustaz Jamaluddin Jusuh selaku Penasihat Kelab HPA Kemaman sekaligus menjadi pemangkin utama dalam membangunkan HPA Kemaman.

Dan kekuatan utama kelab HPA Kemaman datang daripada semangat ahli-ahli Jawatankuasa Kelab HPA Kemaman yang didokong oleh yang dihormati Ustaz Nik Nasri selaku setiausaha kelab, Pn. Fauziana selaku bendahari serta para-para AJK En.Abd Razak beserta isterinya Pn.Noor Azimah, Pn.Zalina , Pn. Suriani, Haji Zulkifli, En. Baharuddin, Pn.Siti Fazilah, En.Ahmad Khaizal serta En.Ahmad Naguib.

Kami sebagai Staf HPA amat berbesar hati dengan kewujudan Kelab ini yang banyak membantu kami dalam membangunkan HPA Kemaman. Jasa dan pengorbanan AJK Kelab HPA Kemaman amat kami hargai dan kami lakarkan jutaan terima kasih di atas sokongan dan kerjasama daripada Ahli Kelab HPA Kemaman. Semoga Kelab HPA Kemaman akan terus maju jaya berjuang bersama HPA Cawangan Kemaman..insyaALLAH...Teruskan Perjuangan!!!

No comments: