Friday, September 19, 2008

Lori barang sampai lagi..

19 september 2008

Lori barang datang lagi membawa barang-barang pesanan kami. actually, terkezut juga kerana rasanya baru aje lori sampai dua hari lepas. tapi ape2 pun kami staff kemaman mengucapkan terima kasih kepada pengurus dan staff gudang kuala krai serta driver yang begitu komited menjalankan tugas.

rase2nye jugak la ini la kali pertama order kami 70 peratus menepati kuantiti yang diminta. menimbun tinggi kotak kopi kecik di stor, kalah mat
dengan tinggi kopi tu hehhe..

tapi, kami masih lagi kehabisan stok kopi jumbo dan juga menghadapi masalah yang sangat kritikal dalam mengendalikan stok radix cola dan sarsi. kami berharap agar pihak yang berkenaan dapat la menghantar lebih banyak lagi katon2 air berkarbonat. kesian la dekat kami yang terpaksa berhadapan dengan komen dan komplen dan juga sungutan customer..tetapi kerana sesungguhnya kami ini berpuasa maka kami sentiasa mengamalkan senyuman manis bergula walaupun pahit jugak nak menelannya hehhe..

well, kerenah customer mematangkan kami semua..dan penawar kami adalah pastinye seperti anda semua...gelak ketawa dan gurau senda sesama staff membantu mood kami untuk sparkle oways like diamond hehhe..

okay, sampai di sini coretan hari ni..till fingers meet the keyboard again!

~nanfadhilah~

No comments: